måndag 29 juli 2013

H som i Hjälp.


Jag har fått mycket hjälp i mitt liv. Och har lärt mig att både be om den, och ta emot den när jag får den. Jag BEHÖVER mycket hjälp i mitt liv. Även när allt går som en dans.

Alldeles särskilt extra väldigt jättetacksam är jag för den hjälp jag fått av min vackra doula, Ewa. Tacksam, evigt och av hela mitt hjärta, men inte i tacksamhetsSKULD. Jag ska skicka vidare det jag fått till någon annan som behöver såsom jag behövde. Sen. När jag står stadigt igen.

Grejen med hjälp är att det är svårt att veta att någon behöver den, om man aldrig får veta det. Men om jag vet att du behöver ett mål mat, en gitarr till ungen som vill lära sig spela, en stödperson med dig när du ska göra något jobbigt, eller lära dig hur man rockar rockring... då kan jag också, om jag har det som krävs, ge dig den hjälp du behöver.

Vad behöver DU?

Lev mjukt
/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar