måndag 4 juli 2011

Måndag morgon.




Som vanligt undrar jag: vad är det för växt?
Just den bilden är tagen hos en vän, men när jag kom hem från henne upptäckte jag att jag minsann hade precis likadana jag med. Men vad är det vi har?

Det går framåt med utbyggnaden. Medan jag sitter och skriver så lyssnar jag på ljuden av en rörmokare som grejar och donar. Vetskapen om att bygget inte kommer att bli klart på länge än dämpar dock min glädje en smula. Snickisarna kommer snart att försvinna på fyra veckors semester. Om jag har riktigt tur så är det tillräckligt mycket gjort då för att man ska kunna slänga in en toastol (som jag isf får spola i med hjälp av hink).

Jag är trött och låg.
Ska ge mig lite frukost och sen försöka somna om en stund, så kanske livet är lite gladare när jag vaknar. Håll tummarna.

Lev mjukt
/Lotta

1 kommentar: