torsdag 16 december 2010

Dag 06 – Min dag.

Den här dagen har bestått av stickande, stickande och åter stickande. Och lite funderingar kring den liiiilla liiiilla julen jag ska fira i år. Hur ska jag få till skinkan utan socker eller annan sötning? Innebär det att jag måste göra egen senap? 'kliar sig i huvet'
Och vad ska Dejten få i julklapp?
Ett paket är redan klart, men sen då?
Jag vill ge FLERA små paket.
Men inget onödigt.
Bara sånt att uppskatta och bli glad av.
(Och inget som kostar en massa - det håller varken min budget eller mina värderingar för.)

Jag och jycken har skuttat i snön. Eller mest är det väl hon som skuttat.

Ja, och eftersom jag gillar att vara först med det allra senaste, så har jag skaffat SKYPE.
Himla fiffig uppfinning. :D

1 kommentar:

  1. Jupp, skypen är en underbar uppfinning när man exempelvis har Dottern i England....

    SvaraRadera