tisdag 11 oktober 2011

Liten glädjerapport.

Har hittat tolvstegsmöte i pojkvänsstaden. Lokalen lätt att hitta till, många människor på mötena och skön stämning i gruppen. Hurra! Jag har saknat möten!

Distanskursen i lulesamiska som förra året inte blev av, detta året först SKULLE bli av men sen inte blev det och sedan återigen KANSKE skulle bli av...? Jo, den BLIR av! Den startar i slutet av oktober med en fysisk träff, i Jokkmokk. Den träffen har jag svårt att tro att jag kommer att kunna vara med på. Men det går ju ändå. I och för sig hade det varit fint att möta de andra deltagarna (och lärarinnan Sara) i verkligheten, men jag får trösta mig med att det i alla fall inte kommer att avhandlas just nåt mer än kursens upplägg samt lite detaljer kring hur inloggning och liknande funkar i det som kommer att vara vårt klassrum-på-nätet.

Livet är mjukt och snällt, och jag är bortskämd och välsignad.
/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar