tisdag 4 augusti 2015

T som i Tillbaka till bloggandet!

Hej igen.

Länge har bloggen vilat. Livet expanderade och tog upp den platsen.
Nu börjar det finnas utrymme igen, så: Här är jag!

Mina dagar består till stor del av vardag med Hjalmar och maken.
Men nu innehåller de också en hel del tolvstegsliv igen, och pluggande inför att göra hjälpmammeprovet och bli hjälpmamma i Amningshjälpen.
Jag har lite smått börjat vara resurs för andra när det gäller babytecken,
och jag planerar in återhämtningstid då och då, för att ta hand om mig och behålla balansen även när jag utsätter mig för mycket intryck.

Och så bloggandet då. Som ju mer är dagbok än något annat.
Hej igen, bloggen - jag har saknat dig!





Det blev ett kort inlägg, men å andra sidan så kommer det att följas av fler, så det måste inte räcka i flera månader. ;)

Lev mjukt, en dag i taget
/Lotta

1 kommentar: